يزد پنجمين رتبه کشوري در زمينه کشف جرم را از آن خود کرد 
يزدفردا - رييس پليس استان يزد از کاهش 32 درصدي وقوع جرم در سال 85 نسبت به سال 84 خبرداد و گفت : استان يزد در کل کشور با سرانه 35 پرونده و جايگاه کشف در کل کشور تا پايان سال 85 در جايگاه پنجم قرار داشت.
به گزارش يزدفردا , اولين مراسم صبحگاه عمومي با حضور فرمانده انتظامي استان يزد ، معاونان و پرسنل نيروي انتظامي در ميدان صبحگاه ستاد فرماندهي يزد برگزار شد.

سردار " اکبر شاهي " فرمانده انتظامي استان يزد از 14 هزار شهيد نيروي انتظامي بخصوص شهيد سپهبد "صياد شيرازي"، سردار "قهاري "و شهيد" شاهدي " و ديگر شهيدان استان ياد کرد .

وي طي سخناني برنامه ها و عملکرد نيرو در سال 85 را تشريح کرد : در سال 85 با چند مأموريت سنگين و پي در پي امنيتي ، انتظامي و ترافيکي روبرو بوديم که بحمدالله آن را به خوبي پشت سر گذاشتيم .

سردار اکبرشاهي افزود: ما هنوز مأموريت سنگين چهارشنبه آخر سال را تمام نکرده بوديم که جهت سفر آقاي دکتر احمدي نژاد رييس جمهور به اين استان آماده شديم و اين مأموريت بزرگ را با آمادگي کامل پرسنل صف و ستاد به نحو احسن انجام داديم بطوري که رييس جمهور در استانداري و جلسه هيات دولت شخصاً از اقدامات پليس و عملکرد فرماندهي انتظامي استان يزد و پليس تشکر و قدرداني کردند.

رييس پليس استان يزد افتتاح قرارگاه نوروزي را در اواخر سال 85 را يکي ديگر از اقدامات پليس اين استان ذکر کردو گفت :افتتاح اين قرارگاه در مکان خاص و زمان خاصي صورت پذيرفت .

همچنين آمار ، ارقام و نقشه هاي براي اولين بار تهيه و تنظيم شد به گونه اي که تمام حوادث ايام نوروز ثبت و ضبط گرديد.


وي با اشاره به وقوع 5 فقره سرقت در روز 13 فرودين ماه گفت : 3 مورد از سرقت هاي فوق تأييد نشده است .در حالي که در مدت مشابه سال گذشته 30 فقره سرقت در روز 13 فرودين به ثبت رسيده بود.

سردار اکبر شاهي از کاهش 32 درصدي وقوع جرم در سال 85 نسبت به سال 84 خبرداد و گفت : استان يزد در کل کشور با سرانه 35 پرونده و جايگاه کشف در کل کشور تا پايان سال 85 در جايگاه پنجم قرار گرفت .

رييس پليس استان يزد به توجه اين استان به بحث پژوهش اشاره کرد و گفت : با تلاش پليس راه اين استان شاهد کاهش 34 درصدي تصادفات فوتي بوديم.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا